REGULAMIN HOTELU z dnia 01.03.2019
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.00 dnia następnego. Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości. Zatrzymanie pokoju po godzinie 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, także w czasie pobytu.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 7.00 – 22.00.
- W hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 – 6.00.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
- Dzieci małoletnie poniżej 13 roku życia powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie dotyczącej Gości, pracowników hotelu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Odpowiedzialność hotelu jest wyłączona w sytuacji, gdy szkoda wynikła z właściwości rzeczy wniesionej, wskutek siły wyższej lub też powstała z winy poszkodowanego lub osoby, która mu towarzyszyła lub go odwiedzała.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji hotel przechowa je przez trzy miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub zniszczy.
- Na terenie hotelu, w tym w pokojach hotelowych i na balkonach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 r. o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2017 poz.957) obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. W przypadku naruszenia zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych Gość hotelowy zobowiązany jest do pokrycia kosztów dearomatyzacji pomieszczeń, które zostaną doliczone do rachunku hotelowego.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest palenie świec w pokojach hotelowych oraz używanie grzałek i żelazek, nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Goście maja prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być zgłoszona na piśmie w recepcji hotelu niezwłocznie po zauważeniu uchybienia w świadczonych przez hotel usługach. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni od dnia jej otrzymania przez hotel.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która go narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań hotelu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.